Real Madryt rozczarowuje od momentu, gdy rozgrywki klubowe wznowiły grę po mundialu. Królewscy mają w La Liga aż osiem punktów straty do liderującej Barcelony, z którą przegrali także w finale Superpucharu Hiszpanii. Jak twierdzi Sergio Santos z Relevo, klubowe mistrzostwa świata mogą okazać się decydujące dla przyszłości trenera Carlo Ancelottiego.
Real Madryt w ostatnich tygodniach prezentuje się słabo. Strata Królewskich do Barcelony po przerwie na mundial zwiększyła się do ośmiu punktów. Do słabej gry w lidze dochodzi także porażka z Blaugrana (1:3) w finale Superpucharu Hiszpanii. Zdaniem Sergio Santosa to wszystko sprawia, że wynik osiągnięty na klubowych mistrzostwach świata może okazać się decydujący dla Carlo Ancelottiego.
"Ta panorama zmienia klubowe mistrzostwa świata, drugorzędny turniej z gorszymi rywalami na papierze, w meczową piłkę dla trenera, dla którego potknięcie spowodowałoby permanentną ranę. Po bolesnej porażce z Barceloną w Arabii Saudyjskiej coś pękło w zaufaniu szefów klubu do swojego szkoleniowca. Poczucie złego przygotowania fizycznego utrzymywało się wraz ze spadkiem gry w czasie, gdy rozgrywano trzy zawody krajowe" – czytamy w Relevo.
"Ta piłka meczowa jest spowodowana wynikami, ale przede wszystkim wrażeniami. Kilku ważnych graczy (Luka Modrić, Fede Valverde) przeżywa zły moment, który trwa zbyt długo, a inni (David Alaba, Karim Benzema, Ferland Mendy) wciąż nie wychodzą z powodu problemów fizycznych" – dodaje dziennikarz.
Najbliższe dni mogą okazać się więc decydujące dla Realu. Królewscy w KMŚ będą jednak poważnie osłabieni – w Maroku zabraknie Thibaut Courtois, Edera Militao czy Karima Benzemy. W środę drużyna z Madrytu w półfinale zagra z Al Ahly.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (964 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.